Zbog štedljivih kupaca Lidl nagodinu uvodi velike promjene u svoj asortiman?

17.8.2022. | 14:32

fenix-magazin.de
IZVOR: fenix-magazin.de

Pregleda: 1179

NOVO

U slijetanju motocikla teško ozlijeđen 21-godišnjak - upravljao vozilom prije stjecanja prava na upravljanje
Za sutra izdan crveni i narančasti alarm za cijelu Hrvatsku. ’Najneugodnije će biti tijekom subote.’
Slavonski Romeo i Julija. Zatočio bivšu i rekao da će skončati kao ljubavni par
Vlada najavila podršku mladima u rješavanju stambenog pitanja kroz novi model stanogradnje
Sve tajne savršene šalše: Trikovi za prefini umak od rajčice kojega nikada ne možete skuhati previše
Slovenac švercao ljude. Pokušao ih dovesti do Italije
KK Brod će od ove sezone igrati Drugu ligu Istok!
/FOTO/ Održan tradicionalni šagovski turnir u Bukovlju: Prvo mjesto osvojio Hrvoje Grčić iz Pleternice, drugo Marko Vranjić iz Garčina
NIJE JOJ DOSTA? Dusparina zamjenica pokušala ’ubrati’ još novaca
Horor priče iz hrvatskih ordinacija: Doktori posuđuju novac od pacijenata, vrijeđaju ih, jedu za vrijeme pregleda….

FOTO: Arhiv

17.8.2022. | 14:32 | fenix-magazin.de
IZVOR: fenix-magazin.de
Pregleda: 1179

Trgovački div Lidl poznat je da ne prodaje samo prehrambene i drogerijske artikle, već i robu iz neprehrambenog područja. No, Lidl će do kraja godine iz svog asortimana izbaciti velik dio artikala i to neizravno zahvaljujući kupcima, javlja Fenix Magazin.

Neprehrambena ponuda je diskontnom divu isplativa, a osim svježih pekarnica u trgovinama, dio trgovine s namirnicama su jedan od posebno unosnih prodajnih prostora iako je u posljednje vrijeme bilo problema. Prvo su to bili prekinuti opskrbni lanci i posljedični veliki problemi s isporukom, a sada su to štedljivi kupci.

Posao s artiklima koji imaju cijene veće od 20 eura u proteklih nekoliko tjedana i mjeseci doživio je kolaps, a Lidl sumnja da iza toga stoji strah od sve većih troškova energije pa kupci postaju sve štedljiviji.


Zbog toga je Lidl za 2023. godinu naručio manje artikala iz neprehrambenog sektora, piše Lebensmittelzeitung. Inače, Lidl u tome nije usamljen, a značajni pad prodaje neprehrambenih proizvoda bilježi i Aldi.

(IZVOR: www.fenix-magazin.de)


Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

Oglašavajte se na SB Online portalu jer:
više od 130.000 korisnika mjesečno
više od 500.000 otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI