Stalo nam je do Vaše privatnosti i do boljeg korisničkog iskustva. Budući da SB Online i njegovi partneri koriste kolačiće, dužni smo Vas na to upozoriti i zatražiti Vašu privolu. Više o kolačićima pročitajte ovdje: Pravila privatnosti. Pročitajte i Uvjete korištenja. Nastavkom korištenja ovih stranica, prihvaćate naša Pravila privatnosti i Uvjete korištenja.
Što su kolačići i zašto ih koristimo?
Kolačići su male računalne datoteke koje program šalje Vašem pregledniku. Služe nam da omogućimo korisnicima sigurno pretraživanje našeg sadržaja (zaštita od spama), sudjelovanje u anketama, komentiranje itd. Također, koristimo kolačiće naših partnera za vođenje statistike posjećenosti i prilagođeni prikaz oglasa. Naši kolačići su potpuno bezopasni za Vaš uređaj, možete ih lako obrisati u bilo kojem trenutku.
Ako prihvaćate naša Pravila privatnosti i Uvjete korištenja, kliknite "Prihvaćam" i nastavite uživati u sadržaju. Ako, pak, ne prihvaćate, onda nemojte koristiti ove stranice.
Čitatelji ocijenili:
FOTO: krepsic.com
Čitatelji ocijenili:
Stari most izgrađen je 1925. godine. Prvi put je obnavljan 1988., a drugi 2000., kada je most saniran od oštećenja u ratu i pušten u promet
Cestovno povezivanje Hrvatske te Bosne i Hercegovine novim mostovima preko rijeke Save u posljednjih nekoliko godina teče ubrzanom dinamikom. Nakon završetka izgradnje novih mostova kod Svilaja i Gradiške, iduće zajedničko ulaganje vlada Hrvatske i BiH u području prometne infrastrukture bit će projekti obnove postojećeg te izgradnja novog mosta na Savi između Gunje i Brčkog.
Podsjetimo, izgradnja međunarodnog graničnog prijelaza i najmodernijeg mosta sa šest voznih traka u Svilaju završena je u rujnu 2021., a izgradnja novog mosta između Stare Gradiške i Gradiške s četiri vozne trake u srpnju 2022. godine. Pri tom treba naglasiti da most kod Gradiške još nije pušten u promet jer s hrvatske strane još nije završena izgradnja prilazne ceste kojom će most biti spojen s autocestom A3, što se očekuje u drugoj polovini iduće godine.