Stalo nam je do Vaše privatnosti i do boljeg korisničkog iskustva. Budući da i njegovi partneri koriste kolačiće, dužni smo Vas na to upozoriti i zatražiti Vašu privolu. Više o kolačićima pročitajte ovdje: Pravila privatnosti. Pročitajte i Uvjete korištenja. Nastavkom korištenja ovih stranica, prihvaćate naša Pravila privatnosti i Uvjete korištenja.
Što su kolačići i zašto ih koristimo?
Kolačići su male računalne datoteke koje program šalje Vašem pregledniku. Služe nam da omogućimo korisnicima sigurno pretraživanje našeg sadržaja (zaštita od spama), sudjelovanje u anketama, komentiranje itd. Također, koristimo kolačiće naših partnera za vođenje statistike posjećenosti i prilagođeni prikaz oglasa. Naši kolačići su potpuno bezopasni za Vaš uređaj, možete ih lako obrisati u bilo kojem trenutku.
Ako prihvaćate naša Pravila privatnosti i Uvjete korištenja, kliknite "Prihvaćam" i nastavite uživati u sadržaju. Ako, pak, ne prihvaćate, onda nemojte koristiti ove stranice.
FOTO: google
Poslovnice Lidla su od 2020. značajno unaprijeđene, no iz trgovačkog lanca spremaju novi koncept, prenosiFenix magazin.
Elegantni stalak za vino i kutak za voće i povrće u budućnosti će se demontirati i zamijeniti manje kvalitetnim inventarom. To bi i vizualno trebalo ponovno dati dojam prvog diskonta.
Ovaj korak unatrag ne odnosi se samo na imidž. Kako navode mediji, 2020. prvi su se djelatnici požalili da je opskrbljivanje polica s povrćem znatno otežano.
U novom konceptu poslovnice etikete će biti puno vidljivije, kao i ponuda promotivnih artikala. Uočljivo će se prezentirati samo posebna vina, te će drogerijski dio biti puno jednostavniji nego prije.
Posebna novost će biti samouslužne blagajne, koje su već postavljene u određenim poslovnicama. Blagajne kupci mogu koristiti samostalno, te na kraju račun mogu platiti karticom.
(IZVOR: www.fenix-magazin.de)