Stalo nam je do Vaše privatnosti i do boljeg korisničkog iskustva. Budući da SB Online i njegovi partneri koriste kolačiće, dužni smo Vas na to upozoriti i zatražiti Vašu privolu. Više o kolačićima pročitajte ovdje: Pravila privatnosti. Pročitajte i Uvjete korištenja. Nastavkom korištenja ovih stranica, prihvaćate naša Pravila privatnosti i Uvjete korištenja.
Što su kolačići i zašto ih koristimo?
Kolačići su male računalne datoteke koje program šalje Vašem pregledniku. Služe nam da omogućimo korisnicima sigurno pretraživanje našeg sadržaja (zaštita od spama), sudjelovanje u anketama, komentiranje itd. Također, koristimo kolačiće naših partnera za vođenje statistike posjećenosti i prilagođeni prikaz oglasa. Naši kolačići su potpuno bezopasni za Vaš uređaj, možete ih lako obrisati u bilo kojem trenutku.
Ako prihvaćate naša Pravila privatnosti i Uvjete korištenja, kliknite "Prihvaćam" i nastavite uživati u sadržaju. Ako, pak, ne prihvaćate, onda nemojte koristiti ove stranice.
31.1.2023. | 12:24
Igor Safundžić
Pregleda: 2863
FOTO: SB Online
U Slavonskom Brodu na raskrižju Vukovarske ulice-Borovske-Pilareve ulice gradit će se još jedan kružni tok. Kako saznajemo Javni natječaj za izgradnju ovog novog kružnog toka je gotov a posao je dobila tvrtka Građenje Rašić d.o.o.
Na tom raskrižju već je neko vrijeme privremeni kružni tok koji se pokazao kao dobro rješenje te se nadamo da će izgradnja kružnog toka još više pridonijeti protočnosti vozila kao i sigurnosti istih.
Kako doznajemo uz kružni tok neće se ići u rekonstrukciju Borovske ulice i ulice Đure Pilara što je po našem mišljenju trebalo. Naime kada se radio novi autobusni kolodvor sav promet je bio preusmjeravan u tom dijelu grad u te dvije ulice jer kako znamo privremeni autobusni kolodvor je bio u dijelu Vukovarske ulice. Obadvije prometnice su u jako lošem stanju a znamo da se u tom dijelu nalaze i škola i vrtić i Dom zdravlja.
Možda bi se trebalo razmisliti o tome da dok se gradi kružni tok da se u jednom potezu rekonstruiraju ove dvije ulice, jer naknadna rekonstrukcija za sobom nosi ponovne gužve i zastoje u prometu što bi se moglo izbjeći ako se sve radi odjednom i jedan puta.