Prema istraživanju udruge Pariter, više od trećine žena (36,4 posto) primorano je kupovati manje kvalitetne menstrualne potrepštine zbog njihove cijene i upravo je zato dm odlučio formirati nove cijene proizvoda vlastite marke. Naime, sve proizvode dm marki odlikuje izvrstan omjer cijene i kvalitete, a prema istraživanju Ipsosa, kupuje ih čak 99 posto građana.
”dm već dugi niz godina ulaže u unapređenje kvalitete života i zdravstvene skrbi koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
koja je dostupna našim sugrađanima. I ove ćemo se godine usmjeriti na zdravlje žena, a u središtu naših aktivnosti bit će menstrualno zdravlje s glavnim ciljem poticanja promjene u percepciji menstruacije koja je znak sazrijevanja i odrastanja, a ne razlog za sram i brigu o novcu. Nadamo se da će nam se pridružiti i drugi trgovci, proizvođači i dobavljači kako bismo zajedno pokazali ženama da prepoznajemo njihove potrebe i omogućili im da se usredotoče na njih, bez brige o cijenama“, Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Tijekom prošle godine dm je svoje aktivnosti usmjerio na zdravlje žena. U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za bolje sutra dm je podržao realizaciju devet društveno odgovornih projekata usmjerenih na dobrobit i zdravlje žena te je serijom podcasta i prvom dm ženskom konferencijom osigurao dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju. Nove cijene proizvoda dm marke Jessa prvi su korak u nizu ovogodišnjih aktivnosti kojima dm nastavlja svoj fokus na žensko zdravlje s ciljem ublažavanja menstrualnog siromaštva te skretanja pozornosti na temu menstrualnog zdravlja.
Proizvodi za žensku higijenu marke Jessa već su od veljače dostupni po novim, nižim cijenama i u Sloveniji, Sjevernoj Makedoniji, Srbiji te Bosni i Hercegovini.
SLAVONSKI BROD – Redovita analiza kakvoće vode na omiljenom gradskom kupal...
01.08.2025. u 08:00
Jedno dječje priznanje potaknulo je lavinu reakcija: fizičko kažnjavanje u obrtu...
31.07.2025. u 13:41
Slavonski Brod – Brodsko-posavska policija ponovno apelira na građane da n...
31.07.2025. u 10:00
Slavonski Brod, 30. srpnja 2025. – Brojni građani, potencijalni izvođači r...
31.07.2025. u 08:00
Na prostoru nekada zapuštenog Športsko-rekreacijskog centra Klasij...
30.07.2025. u 16:00
U vremenu kada mladenci sve više traže personalizirano, ekskluziv...
30.07.2025. u 14:00
U tišini i bez mnogo pompe, Hrvatska se priprema na značajna ulaganja u p...
30.07.2025. u 10:00
Dana 28. srpnja, oko 19,40 sati, dogodile su se dvije prometne nesreće s materij...
29.07.2025. u 18:00
Dugo najavljivani klub Hedonic konačno otvara vrata – i to u savr&...
29.07.2025. u 16:00
MEDARI / OPĆINA DRAGALIĆ – Trideset godina od završetka Domovinskog...
29.07.2025. u 14:00
Dok u Slavonskom Brodu traje višegodišnja borba za čist zrak, grad...
29.07.2025. u 12:00
ZAGREB – Ministarstvo gospodarstva objavilo je Javni poziv za sufinanciran...
29.07.2025. u 10:00
U ugodnom, svjetlom prostoru Gradske knjižnice Nova Gradišk...
28.07.2025. u 20:00
NOVA GRADIŠKA – Najavljeni koncert Miroslava Ilića, koji se trebao...
28.07.2025. u 14:02
- Razumljivo, da je 150-godišnje tursko gospodstvo u Brodu moralo ostavit...
27.07.2025. u 20:00
U svijetu u kojem se pažnja mjeri u sekundama, a priče se svode na sadržaje od 1...
27.07.2025. u 11:00